Remember...!!!!!!

Nu te du sa pasesti acolo unde te duce cararea..du-te si lasa o urma acolo unde nu este nici o forma de drum.... Succesul reprezinta abilitatea de a trece de la un esec la altul fara sa iti pierzi entuziasmul.

Nu ezita sa cauti...

duminică, 5 aprilie 2009

de ce teatrul...



















pentru ca ma simt excelent si in largul meu pe scena, sunt in lumea mea,pentru ca am descoperit ca nu sunt ceea ce sunt,cum sunt...ca pot fi buna,cat si rea,inocenta,indiferenta,vulgara sau chiar si cu un dram de senzualitate...scena e locul unde mereu pot sa fiu copil si tot acolo in alta secunda sa redevin femeie si vice-versa.pe scena am curajul poate sa fiu pentru singura data propiul meu spectator,nu imi este jena de ceea ce sunt sau simt,si nici cum ma vad cei din jur...mereu caut sa fiu eu sa nu ma las influentata de nimeni...sunt un om normal cu multe vise de indeplinit si cu un suflet de copil.

teatrul inseamna pentru mine evadare,libertate si implinire.e ceva ce se simte in interior ca o vapaie ce se calmeaza doar atunci cand sunt sub lumina reflectoarelor si la auzul zbuciumat al celor din sala.
nu vreau sa fiu perfecta,dar stiu ca am ceva bun in mine;si vreau sa-l scot la iveala;iar daca in tot ceea ce mi-am propus sa fac macar un om imi zambeste atunci inseamna ca am reusit ceea ce vroiam.refuz sa fiu um om ingradit de propiile limite umane..vreau sa evadez pentru ca stiu ca dincolo de limite exista adevarata fericire....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu