Remember...!!!!!!

Nu te du sa pasesti acolo unde te duce cararea..du-te si lasa o urma acolo unde nu este nici o forma de drum.... Succesul reprezinta abilitatea de a trece de la un esec la altul fara sa iti pierzi entuziasmul.

Nu ezita sa cauti...

miercuri, 8 aprilie 2009

Hristos a Inviat!!!!
Cand eram copila altfel era sarbatorit Pastele..nu existau iepurasi care sa aduca cadouri ,insa parintii aveau obiceiul sa iti cumpere ceva nou incepand de la incaltari pana la cele mai interesante jucarii si tot asa.Nu existau cozonaci facuti la comanda ci doar emotiile provenite de la mirosul de cozonac ce se rumenea cu nerebdare in cuptorul de acasa si miile de rotatii ce le faceam prin jurul mamei doar doar de vor coace mai repede sa ii pot savura din plin imediat dupa ce erau scosi din cuptor aburind.Nu existau firme specializate sa iti faca curat in casa ci o nesfarsita agitatie si o munca care parca nu se mai termina...mereu erai pus pe fuga;in fata blocului observam cum femeile de serviciu vopseau bordurile si copacii..totul avea un aer de sarbatoare...un aer de primavara..de viata...
Acum este a treia zi dupa sfanta sarbatoare a Pastelui..eu una nici nu am realizat cand au trecut aceste zile fiind prinsa in atmosfera ei...insa ceea ce am putut vedea este ca majoritatea oamenilor nici nu mai stiu sa vada adevaratele semnificatii ale acestor sarbatori Pascale......cati dintre voi ati tinut post,v-ati marturisit,ati fost la denii ????....ca de mers sa luati lumina sunt sigura ca majoritatea ati fost insa doar pentru atat... sa luati lumina in ideea ca asa ati facut mereu si nu e altceva decat o traditie de familie respectata an de an.Care este oare adevarata semnificatie a acestei sarbatori pentru voi....o scurta vacanta dupa atatea zile de mers la munca sau ......ce?


mi-as dori de multe ori sa fiu surda cand cei din jur devin moracanosi ...si muta cand ar trebui sa ripostez..si toate astea pentru ca noi ca oameni nu realizam niciodata ceea ce avem pana cand nu pierdem...si nu stim sa dam valoarea adevarata celor care o au....ne place sa ne limitam la simpla afirmatie "soarta" si e deajuns pentru a trece mai departesi totusi traim cu totii in aceiasi lume si totusi existam ca oameni,insa nu toti stim sa traim cu adevarat fiecare clipa din viata noastra ca si cum ar fi ultima...eu nu am fost si nici nu sunt ,bogata in case.. bani.. palate dar am in mine un suflet pur si asa mi-l vreau pana la moarte

Un comentariu:

  1. De ce sa nu mananc cum trebuie? De ce sa ma duc la biserica sa-mi spun secretele unui simplu om? Da, m-am dus sa iau lumina ca simpla traditie...Iar pastele are semnificatie pt cei care cred ca pastele are semnificatie...

    RăspundețiȘtergere