Remember...!!!!!!

Nu te du sa pasesti acolo unde te duce cararea..du-te si lasa o urma acolo unde nu este nici o forma de drum.... Succesul reprezinta abilitatea de a trece de la un esec la altul fara sa iti pierzi entuziasmul.

Nu ezita sa cauti...

marți, 9 iunie 2009

Nu-mi pierd speranta....Nici nimicul nu e intamplator...


De cate ori nu v-ati pierdut si voi speranta??De cate ori nu ati simtit ca tot ceea ce faceti este in zadar??Sau ati cazut ranindu-va...dar v-ati ridicat.Sau momentele in care nu mai recunosteti nimic din tot ceea ce va inconjura pana in acel moment.Au fost zile bune,au fost zile rele,oameni care au avut placerea sa creada in mine ,si oameni care m-au blamat,momente care m-au marcat intr-un anumit fel,insa viata se schimba!Si odata cu ea si tu cresti,evoluand de la o zi la alta.
Viata e precum o clepsidra care se poate rasturna in orice moment,cand nici nu te astepti...crezand ca pot sa ating stele am cazut in prapastii si m-am oprit si m-am uitat atent in jurul meu sa vad ce am .....am gasit priviri reci,suflete calde,oameni care nu au nimic in comun cu mine si totusi la un moment dat imi dau o mana.Insa pe langa ceea ce imi place..E speranta mea care ma insoteste mereu,precum un inger pazitor,e familia mea care mereu imi va fi alaturi asa cum mi-a fost intotdeauna.
Recunosc ca uneori sunt omul care daca il dai afara pe usa intra pe geam,insa doar pentru faptul ca sunt sigura pe mine,stiu ce vreau si cat pot sa ofer..insa insistenta asta sau cum vreti sa ii ziceti se termina acolo unde ma lovesc de lipsa bunul simt...!!!
Insa nu-mi pierd speranta atat cat am viata in mine,chiar daca lumea vorbeste,(daca altceva mai bun nu au de facut) s-o faca cum vrea,inseamna ca ma considera cineva sau ceva important pentru ei in functie de atentia acordata.
Vreau si cred in speranta mea...oricum ea moare ultima sau chiar odata cu mine .
Si azi am observat ca nimic nu este intamplator.Chiar daca te calca masina, versi strici,patesti ceva...totul se intampla cu un anumit scop...Urcusuri sau coborasuri,carari ascunse sau vaii prea cunoscute ,pe toate trebuie sa le urmam,exact asa cum sunt ele.La capatul lor se afla solutia,bucuria,delirul.
Cu respect imi inchei aceste ganduri,pe ziua de azi.ptr ca o sa revin!!!
INTOTDEAUNA INTR-UN FEL SAU ALTUL REVIN!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu