Remember...!!!!!!

Nu te du sa pasesti acolo unde te duce cararea..du-te si lasa o urma acolo unde nu este nici o forma de drum.... Succesul reprezinta abilitatea de a trece de la un esec la altul fara sa iti pierzi entuziasmul.

Nu ezita sa cauti...

marți, 9 iunie 2009

O tara de 40 de lei/ron...


Cam asa sunau acu 2 zile mesajele care curgeau pe internet si pe la toate colturile de strada.Astfel de mesaje mi-au ajuns si mi,recunosc le-am facut jocul pentru moment sa vad ce se ascunde in spatele acestei "oferte"patetice,jalnice sau cum vreti sa-i ziceti.Ca drept dovada la vot au fost mai putin de jumatate din oamenii cu drept de vot.Alegerile parlamentare din 7 iunie nu au servit decat sa arate cat de mult ne pasa noua de tarisoara asta.Fiecare a gasit ceva mai interesant de facut decat sa se duca la vot;fie ca au fost la mare, la un gratar sau la strand,insa orice inafara de vot.Acum intrebarea e de ce nu votam?,s-au oferit chiar si bani cei drept erau putini 30-40-50 de lei de vot,sau poate ca m-am intrebat eu gresit si nu e de ce nu votam ci mai bine zis cu cine sa votam????Cu oamnei caer nu vreau decat "succesuri",sau care cauta informatiile pe 'goagal'in loc de google,oameni care nu fac altceva decat sa doarma in parlament.Eu una nu am vazut schimbari majore dupa o alegere;poate ca singura schimbare a fost aceea dupa Ceausescu,schimbare pe care sincer foarte multi o regreta dar asta e,preferam sa ne facem dreptate cu mana si sa plecam din lac in put.Stanga sau dreapta,rosu sau portocaliu,trandafiri sau alte sigle,cu cine sa votam????o intrebare cam grea si cu o pauza in loc de raspuns.Multi dintre cei care au drept de vot nici nu stiau pentru ce voteaza sau ce rol are aceasta zi de 7 iunie.

Daca ai votat cu cine trebuia ca sa iei banii trebuia sa urmezi instructiunile exact cum erau ele spuse inainte de a intra la vot si anume:"Va trebui să faceţi poze cu buletinul de vot, cu ştampila pe PSD, să aveţi carnetul de student sau un alt act pus lângă, să se vadă cine a votat, ca să vă luaţi banii”,

Insa daca nu stii nici macar cu ce se mananca aceasta politica facuta in tara noastra ramai cu buza umflata asa cum a patit si o cetateana care a confundat PSD cu PD-L

Una dintre tinerele studente venite să facă un ban a rămas cu buza umflată , deoarece ajunsă în cabina de vot, ea a pus ştampila pe PD-L, în loc de PSD. “Am confundat partidele”, i-a spus ea aşa-zisei reprezentante a PSD, care i-a comunicat că nu pupă nici un leuţ.

Asa ca indignata de aceasta manevra a politicii romanesti nu m-am prezentat la vot nu am votat nici cu Psd Pnl sau alt candidat independent,si nici bani nu mi-am luat.
Acum sunt curioasa ce o sa se mai intample in aceasta "scumpa"tara cum va mai proceda pe viitor.
Peste tot s-a dat am ajuns o tara de ras...pacat si mai vrem sa fie bine..

Realitatea este ca ne vindem pentru 30-40 de lei unor hoti care nu fac nimic in tara asta sau mai bine zis tot ce fac e sa se umple ei de bani. Pentru bani aia care ti-i dau isi umplu ei buzunarele inzecit. Nu e de mirare halul in care am ajuns datorita unora ce nu stiu sa-si vada decat interesul. Dupa 2 cuvinte in engleza fac numai aaaa-uri pana il scot pe al 3-lea . Daca vom fi in continuare condusi de ei niciodata nu vom realiza nimic . Sa dea Domnu sa ramana fiecare cu 40 de lei.
Romanie incotro te indrepti!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu