Remember...!!!!!!

Nu te du sa pasesti acolo unde te duce cararea..du-te si lasa o urma acolo unde nu este nici o forma de drum.... Succesul reprezinta abilitatea de a trece de la un esec la altul fara sa iti pierzi entuziasmul.

Nu ezita sa cauti...

marți, 7 iulie 2009

Dependenta de casca si ras:)):)):))


Nu exista nimic perfect pe lumea asta din pacate,si nici macar noi,oamenii care tindem sa traim din ce in ce mai mult de pe o zi pe alta.Fiecare dintre noi sunt sigura ca are o pasiune ,care la un moment dat poate deveni o dependenta;depinde cat de mult ne pasioneaza.Probabil ati auzit expresia:"dependent de casti.." Ei bine si eu fac parte din aceasta categorie.Ori de cate ori am ocazia apelez la casti pentru a asculta muzica de la radio,indiferent ca este zi,seara,noapte,ca sunt intr-un mijloc de transport sau la scoala..peste tot sunt cu casca in ureche,ascultand radio.Inclusiv seara cand adorm imi sunt indispensabile pana dimineatza cand ma trezesc in aceiasi atmosfera "dictata prin casti".E un mod placut de a ma relaxa dupa o zi petrecuta in toata agitatia asta urbana,care omoara tot ce e simplu si frumos si autentic pe zi ce trece tot mai mult.Pot spune ca da sunt dependenta de casti si de muzica buna. De mica am visat sa pot sa lucrez intr-un domeniu in care sa-mi fie usor sa comunic cu oamenii,sa ii ajut,informandu-i concret si corect asupra lucrurilor din jur. Radio-ul imi poate da sansa asta.Fiecare om macar intr-un moment al zilei da drumul la radio acasa, in masina sau oriunde ar fi, pentru ca este cel mai accesibil mod de relaxare si informare in acelasi timp. Practica realizata pentru facultate atat in radio cat si in televiziune mi-au demonstrat inca odata ca acesta este drumul pe care trebuie sa merg. Imi place sa imbin utilul cu placutul,sunt o fire deschisa si comunicativa,ma adaptez repede si usor indiferent de conditii si merg pe principiul « orice sut in fund un pas inainte,esti data afara pe usa,intra inapoi pe geam ».Nu ma poate opri nimic sa obtin ceea ce vreau decat bunul simt...atunci cand vad ca lipseste.
Si cum nimic nu tine la nesfarsit...nici saptamana nu face exceptie;asa ca va recomand sa imi urmati exemplul si sa mergeti duminica la stand up comedy.Va garantez ca vor fi dureri de burta insa doar de la prea mult ras si buna dispozitie.
Asa ca pe canicula asta infernala care tinde sa ne acapareze afara,cel mai bun remediu e un pahar de ceai rece si o casca ce in surdina se odihneste pe acorduri fine si stilate.O zi buna!

3 comentarii:

  1. stand up comedy...of mai colega ...stiam eu ca te simti excelent sub lumina reflectoarelor insa aici in seara aia ne-ai facut praf pe toti cu pofta de ras si glumele scrise pe hartie ...sa ne traiesti zambetule mereu vesel.poopp

    RăspundețiȘtergere
  2. adevarul e ca pofta vine mancand..nimic nu se compara cu buna dispozitie.....omul sanatos de cunoaste dupa pofta cu care rade..toate bune

    RăspundețiȘtergere
  3. sa traiti d-soara...cand mai merem la un stand up..mie dor de tine de zambetul tau de energia ta

    RăspundețiȘtergere