Remember...!!!!!!

Nu te du sa pasesti acolo unde te duce cararea..du-te si lasa o urma acolo unde nu este nici o forma de drum.... Succesul reprezinta abilitatea de a trece de la un esec la altul fara sa iti pierzi entuziasmul.

Nu ezita sa cauti...

vineri, 3 iulie 2009

Scrisoare catre mine


Totul in jur este doar energie,depinde de noi cum o valorificam.
Consumam inevitabil o cantitate foarte mare de energie atunci cand ne enervam,cand ne straduim sa parem reci sau nepasatori cu cei din jur si poate chiar si cu noi insine.Lasam sa treaca viata pe langa noi pierzand clipe,momente ce ar putea deveni memorabile.
Astazi scriu de pe puntea stabilita intre trecut si prezent.Prezentul pe care astazi il traiesc pana in adancul celor mai simple lucruri.
Nu vreau sa ma mai gandesc la trecut ,oricum nu mai pot schimba nimic din tot ceea ce a fost;il accept exact asa cum e cu bune cu rele;cu nemultumiri sau lacrimi de fericire,mai rare dar au fost.E parte din viata mea asa cum si eu fac parte din lumea asta;din suflarea omeneasca cuprinsa de agitatia urbana tot mai acerba pe zi ce trece.
Am incetat sa mai privesc in urma cu acea intensitate,sau afectiune asa cum o faceam candva.Acum am trecut de pe aripile copilariei pe culmile adolescentei crescand rapid spre ceea ce inseamna maturitate.
Ma rezum de acum doar la a trai prezentul exact asa cum este el,savurand fiecare clipa ,luptand pentru ceea ce va urma sa ma faca cu adevarat fericita,luandu-mi viata in propiile maini cum se zice.
Nu indraznesc inca sa privesc spre viitor,pentru ca astfel mi-as ingora trairile prezente.
Stiu doar ca viitorul imi apartine asa cum si eu ii apartin lui.
Trecutul inca odata mi s-a spart in mii de bucati precum un puzzle ,pentru a-mi arata ca nimic nu este intamplator.
Uneori lucrurile simple ne fac cu adevarati fericiti insa sta doar in puterea noastra daca putem sau vrem sa ne aruncam ochii peste ele exact atunci cand se intersecteaza cu vietile noastre.

Ma inclin trecutului cu respect pentru a ma deschide viitorului traind fiecare clipa prezenta ca si cum ar fi ultima!!

Un comentariu:

  1. amintirile sunt singurul loc din care nnu vom putea fi niciodata izgoniti,indiferent de ceea ce se v-a intampla in sau cu viata noastra

    RăspundețiȘtergere