Remember...!!!!!!

Nu te du sa pasesti acolo unde te duce cararea..du-te si lasa o urma acolo unde nu este nici o forma de drum.... Succesul reprezinta abilitatea de a trece de la un esec la altul fara sa iti pierzi entuziasmul.

Nu ezita sa cauti...

marți, 19 ianuarie 2010

stati calmi....viol la facultate


Chiar absolut nimic nu ma mai mira pe lumea asta, daca in articolul trecut am descris in cateva randuri situatia din universitatile de stat din Romania noastra draga, astazi revin cu o veste soc.
Nici la facultate nu mai esti in siguranta; asa se face ca in seara zilei de 13 ianuarie in holul facultatii de psihologie de la Universitatea din Bucuresti o studenta a fost violata. Incredibil nu-i asa, mai ales daca mai pui la socoteala si faptul ca pe timpul iernii, nu o singura data boschetarii ca altfel nu am cum sa ii numesc, si-au petrecut noaptea in incinta facultatii,si nu oriunde ci chiar prin ata usii decanului(oare au avut restante in ani studentiei la dansul....) se tin la palabre cu portarul de parca s-ar cunoaste de o eternitate.
In jurul orei 20 cand a avut loc nefericitul incident, studenta se afla intr-una din salile de clasa de la etajul 5, recapituland anumite lectii inainte de a pleca acasa.
Sa fi fost oare ghinionul zilei de 13? Nu cred deoarece este al doilea caz, si vad ca nimeni nu face nimic, mai ales ca violatorul de afla la o recidiva, fiind eliberat in 2004.
A doua zi toti baietii erau legitimati la intrare de catre acel portar fantoma care se cunostea ca era angajat doar asa ca sa se zica ca exista un portar la universitate, pentru ca de altceva nu era in stare. Insa intrebarea mea este de ce legitima doar studentii, iar pe inculpat nici macar "un cine esti", sau "da-te mai incolo" nu i-a zis?
Incotro ne indreptam oare? Ce se va alege de tarisoara noastra?
Suntem din ce in ce mai jalnici ca popor, nu facem nimic sa inaintam, sa ne dezvoltam.
Ce va mai urma....sa asteptam si vom vedea!

2 comentarii:

  1. ...nu pot sa cred asa ceva. Da, de violuri am mai auzit, ca prin asa ceva e cunoscuta Romania mai nou: furturi, violuri, accidente, crime in stil mafiot. Dar, a fi violat in incinta unei institutii, nu conteaza de care, (mai rau ca de invatamant, unde e vorba despre educatie) unde se presupune ca exista sisteme de securitate, paza etc., mi se pare dezolant, infiorator, incredibil. Da, suntem o tara a nimanui si acest nimanui isi bate joc de noi, aparand interesele celor mari.
    Sunt scarbit!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inceputul a fost f captivant, cand ti-ai spus parerea despre iubire, oricum in zilele noastre din secolul XXI nu se mai poarta lumea cum se intampla acum 100 200 de ani, ca respect, politete, atentie fata de o persoana sau alta, s-au schimbat f mult, doar mici exceptii au mai ramas, acum cel putin in buc, ai venit de 1 2 ani, daca zici ca nu esti de pe aici, eu am trait aici de cand m-am nascut, am plecat si in strainatate asa ca pot face o comparatie intre noi si occident, dar aici in buc , exista f multe persoane ff multe aici ma refer la fete si baieti care au super figuri fitze smekerie dar proasta, adica ok daca esti smeker te duce capul stii sa te descurci e una, dar nu sa incepi ca iti da taikatu 10.000 de euro si esti cel mai tare, eu tot ce am reusit sa imi cumpar mi-am luat din ce am avut eu, niciodata nu m-am dus la parinti sa le cer vreau da-mi imi trebuie

    RăspundețiȘtergere