Remember...!!!!!!

Nu te du sa pasesti acolo unde te duce cararea..du-te si lasa o urma acolo unde nu este nici o forma de drum.... Succesul reprezinta abilitatea de a trece de la un esec la altul fara sa iti pierzi entuziasmul.

Nu ezita sa cauti...

miercuri, 6 ianuarie 2010

ursitul din vis ..si iubitul din fiecare zi


Vis sau realitate, doua lumi ce par atat de indepartate, de straine una de cealalta si totusi atat de apropiate. Nu fara rost este zicala:"ai grija ce iti doresti, visele devin realitate!"
El nu raneste cu rea credinta, nu jigneste, nu adreseaza cuvinte pe care nu le mai poate lua inapoi niciodata, el vede si dincolo de sani si picioare dezgolite, el nu ma da uitarii, nu ma dezamageste fara sa-i para rau. El=ursitul din vis.
Demult intr-o fila de poveste , intr-o secunda ratacita cand oameni stiau sa gandeasca cu mintea sa vorbeasca cu ochii si sa iubeasca cu sufletul..te-am pierdut intr-un vis .
Demult ursitii se regaseau in apa, pamant si treceau peste orice impreuna indiferent ce incerca sa ii desparta: vant, foc , apa, lacrimi, sau chiar moarte. Cu ochii mari si plini de speranta , cu sufletul valvoi intr-un varf de ac, privirea tulbure si inlacrimati, aveau convingerea ca nimic si nimeni nu ii va desparti si ca dincolo de destin iubirea este mai presus de orice.Dar eu...eu nu te-am gasit nici atunci ...nici ieri..si nici astazi.
Stiu ca ti se spune ursitul si ca soarta te trimite.. insa ruta pe care te trimite imi e total necunoscuta. Te cautam de copila, ne intalneam in vise cu busuioc sub perna, dar rar ai venit asa cum mi te imaginez. Te cautam odata cu timpul peste tot, in prima mea iubire, si te gaseam la un moment dat insa doar ma minteam era, o simpla amagire care la fel cum venea si pleca, te confundam cu romantismul si cu devotamentul...ce prostie, ce copilarie.
Dar nu am renuntat sa te gasesc, insa a doua oara te-am confundat cu vointa si stapanirea de sine.
Te caut acum insa sufletul matur nu mai are puterea sa mai creada in magia iubirii pure si curate din trecut. Cand esti trantit brusc dintr-un norisor de puf zambetele parca devin si ele mai triste cu fiecare dezamagire cu fiecare pas facut in gol fara sprijin fara pic de tandrete. Deja nu mai vreau sa aud doar povesti frumoase cu happy end.. ci doar sa le traiesc.... insa viata insasi e o simpla poveste odata inceputa alearga nebuna catre un sfarsit. Restul pana la tine e basm, o lume demult apusa, in care imi place sa ma refulez, atunci cand dau de greu, o lume uitata in vis pe care o pot regasi doar noaptea, in somn cand strang pernuta in brate..singura careia ma confesez in tacere si suspine.
In trecut incercam sa te gasesc in orice loc unde mergeam in orice lucru pe care il vedeam. Acum timpul mi-l petrec traind, plangand, razand zambind adese pe la colturi, trecand uneori peste dezamagiri, facandu-mi planuri, mintind adese ca totul e bine cand simt ca pic. Fiecare vis , fiecare tremur, fiecare strop de fum, orice nou acord de melodie ma aduce mai aproape de tine.Dar tu unde esti?
Deocamdata am o rabdare infinita care o pastrez in suflet si din care iau in fiecare zi cate putin. In vis cand am sensatia ca te intalnesc timpul se opreste in loc si sunt fericita, in rest cand ma trezesc , in fiecare zi timpul nu e un domn chiar deloc si imi arata cat de repede poate sa fuga si cum se duc anii mei pe urma lor, oprindu-se doar pentru a te cauta.
Asa ca m-am resemnat nu ma mai lupt cu soarta sau cu anii pentru ca din start pierd. astept, astept, astept....cerand cu un glas aproape mut sa apari constiintei mele.
Oare tu stii cum e ? Oare tu ai acelasi sentiment sau iti e indiferent pe cine primesti in viata ta. Pentru ca atunci mai dezamagi,,, SI TU
TU..TU...TU oare cine esti acest "tu"?
cui te dedici acest "tu"? probabil ca ai pretentii inalte si singura cale de a comunica care mi-a ramas sau mai bine zis cuvintele pe care le folosesc iti par banale lipsite de sens , insa lasa-ma sa mentionez dinainte ca ele nu sunt formulate de catre ratiune, de mult nu mai vorbesc cu mintea, acum sufletul mi-a preluat intreaga conducere, si poate gresesc dar ASTA SUNT. Ma regasesc acum pe fiecare atingere de tastatura.
In vise tu cand vii nu ai maini , nu ai glas insa imi poti vorbi doar cu o privire, ma poti atinge doar cu n zambet; deci nici tu nu esti perfect, insa cu ochii tai ma citesti prea mult si prea bine, cu sufletul tau ma simti chiar daca nu sunt langa tine.
In vise imi apari tot mai rar, si pleci tot mai des....insa in realitate ai sa vii candva.
Nu te pot astepta mereu asa cum ai vrea si nu ma pot gandi numai la tine . asta cand nu plang de dorul altora, si nu mai am rabdare.
Acum astept un semn, un gest, o chemare, dar sa vina de la tine...orice, cuvant, soapta, ceva..orice... dincolo de toate vreau sa cred in realitate in visele care in zori zilei devin realitate.

3 comentarii:

  1. foarte frumos:x...M-ai impresionat:)..!

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...foarte impresionant..!..iti urez un an plin de realizari si bucurii alaturi de cei dragi...felicitari!!!..minunat articolul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, magia iubirii eterne. Pentru a ramane vesnica, iubirea nu trebuie sa se desavarseasca, trebuie sa ramana neimplinita si abia aunci cred va ramane pentru totdeauna.

    RăspundețiȘtergere