Remember...!!!!!!

Nu te du sa pasesti acolo unde te duce cararea..du-te si lasa o urma acolo unde nu este nici o forma de drum.... Succesul reprezinta abilitatea de a trece de la un esec la altul fara sa iti pierzi entuziasmul.

Nu ezita sa cauti...

luni, 18 ianuarie 2010

ce se intampla cu noi?intrebari peste intrebari


Obosita, mult prea obosita ma simt acum sa mai caut alte explicatii decat cele pe care le am in jur;singura intr-o camera goala de camin pe un pat etajat ,la lumina difuza a calculatorului, gandurile mele nu se opresc aici;zboara in mii si mii de parti, la cateva persoane dragi...la amintiri.
Bun asa! de ce oare ne intoarcem mereu la amintiri, de ce nu putem uita pur si simplu ceea ce a fost, si ramanem legati de trecut sperand la un viitor mai bun ignorand atat de mult prezentul?
Eu recunosc faptul ca adresez aceste intrebari in ideea ca, undeva cineva imi va citi aceste ganduri si imi va da un raspuns plauzibil.
De ce nu stim sa apreciem ceea ce avem, la momentul respectiv, si imediat dupa ce am pierdut apare inevitabil regretul?
Ne jucam cu sentimentele, cu vietile noastre ca si cum am fi marii si proprii nostri regizori. Incercam sa ne traim de multe ori viata dictata de moda sau de tendinte.
Lasam la o parte purul si nevinovatul sentiment ascuns tiptil acolo intr-un colt de suflet.
Ce se intampla cu noi, de ne transformam odata cu trecerea timpului? De ce nu putem fi mereu cu sufletul tanar, si daca tot atat fugim de adevarurile din viata noastra de ce nu putem fugi si de batranetea asta coplesitoare care ne acapareaza sufletele. Trupul daca il simti sau il vezi cu mici urme de imbatranire, ai cum sa il ajuti apeland la un medic la o operatie ceva; insa sufletul...pe el cine il trateaza?
Intrebari peste intrebari, imbinate undeva cu niste amintiri care au ramas adanc impregnate in suflet.
Ai tot ce ti-ai dorit vreodata, insa cand ramai singur, pentru ca inevitabil asta se va intampla la un moment dat; realizezi ca nu ai nimic...si de multe ori cand nu mai ai practic nimic, vezi cum cineva iti intinde o mana, cum inca ii mai pasa cuiva de tine; si nu in mod neaparat pentru ca il poti rasplati cumva ci pur si simplu pentru faptul ca il multumeste un zambet calduros si sincer de al tau.
Este usor sa trimiti ganduri bune celor din jur,mai greu e sa gasesti cuvintele potrivite pentru a te exprima exact atunci cand si cum este nevoie.
Nimic nu e etern, insa totul trece prin fata ochilor nostri...Ochii tai ce exprima acum?;ai mei..regretul, singuratatea, amaraciunea timpului care trece si nu mai schimba nimic.
Pentru moment aici ma opresc..insa cat de repede pot revin...dupa urma lasata aici ca si in alta parte.. mereu ma intorc dupa ceva. Numai bine!! Ma inclin!

Un comentariu:

  1. Ochii mei, de exemplu, exprima speranta ca ceva se va schimba. Trebuie sa se schimbe. Trebuie doar sa crezi si sa vrei.

    RăspundețiȘtergere